Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

Máte nějaký problém s jakýmkoli zbožím z našeho eshopu? Pojďme se společně podívat jak postupovat. Celý reklamační proces jsme optimalizovali, tak aby byl pro Vás co nejrychlejší a nejpříjemnější.

  • Pokud chce zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě, všechny informace naleznete na stránce Vrácení zboží

ZODPOVĚDNÝ PŘÍSTUP K REKLAMACI

Reklamace je naším největším plusem oproti konkurenci. Díváme se na ně totiž úplně jinak a věříme, že chování během reklamace je nejlepší možnou formou reklamy. Přesně víme jak k reklamaci přistupovat a spolehněte se, že pro Vás uděláme naprosté maximum. Na zákonné 30ti denní lhůty k vyřízení u nás nehrajeme a reklamaci usilovně řešíme od prvního dne. Během reklamace budeme udržovat kontakt, tak abyste byli v aktuálním obraze, jak se celá záležitost vyřizuje.

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE

1) Stáhněte si náš reklamační formulář ve formátu Excel nebo PDF
2) Vyplňte formulář a důkladně popište závadu, můžete připojit i Váš načrt závady.
3) Vytiskněte formulář a podepišteho
4) Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část) a důkladně zásilku zabalte, aby bylo zabráněno poškození výrobku nebo obalu během přepravy.
5) Odešlete zásilku na naši adresu - samozřejmě bez dobírky na adresu: Jsemvkuchyni.cz (expediční sklad Savory Trade s.r.o.), Bohušov 50, 793 99 Bohušov, Česká republika

reklamace jsemvkuchyni.cz

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ JE DŮLEŽITÉ

V ideálním světě by žádné reklamace nebyly nebo by se daly vyřešit pouze telefonicky. To by bylo skvělé. V reálném světě je nutné splnit určité věci, a to odeslat reklamované zboží poštou do našeho skladu (pro konzultaci nás můžete kontaktovat). Ke zboží připojte reklamační formulář a další věci popsané výše.

SAMOTNÉ REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

To zda je reklamace oprávněná či nikoli hodnotí přímo výrobce zboží, dovozce zboží nebo oprávněná osoba, který k reklamaci vydá písemnou zprávu. Nemusíte se bát. Tyto věci ohlídáme za Vás a zařídíme hladký průběh.

VÍCE INFORMACÍ

Snad jsme v této sekci popsali to nejdůležitější. Ovšem pokud byste měli jakékoliv otázky či dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. K dispozici máte samozřejmě i naše kompletní obchodní podmínky, kde je vše popsáno do detailu.

Novinky z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi smaltovanou a přírodní litinou?
11.03.2022 O nádobí
Jaký je rozdíl mezi smaltovanou a přírodní litinou?
Litinové nádobí se v dnešní době znovu těší velké popularitě, jako za dob našich babiček a prababiček a patří mezi zlatý standard kuchyňského vybavení... číst celé
Hrnec, kastrol a rendlík. Jaký je mezi nimi rozdíl a jak vybrat to správné nádobí?
10.02.2022 O nádobí
Hrnec, kastrol a rendlík. Jaký je mezi nimi rozdíl a jak vybrat to správné nádobí?
Nádobí je již spousta druhů a vznikají další. Některé nádobí je vyrobeno pro speciální účely, jiné lze použít téměř na cokoli. V posledních letech se ... číst celé
Bounty a Raffaelo kuličky lepší než kupované
Bounty a Raffaelo kuličky lepší než kupované
Jestliže máte v oblibě kokos nebo máte prostě rádi kuličky Raffaelo a tyčinky Bounty, možná už víte, že si je můžete připravit i doma a už nebudete ch... číst celé
Banánovo - jablečný chlebík bez cukru
Banánovo - jablečný chlebík bez cukru
Recept na tento banánovo – jablečný chlebík mě na cestě životem doprovází už poměrně dlouho a na snídani je jako dělaný. Dnes se s Vámi o tento recept... číst celé
Buďte v obraze. Přihlašte se k odběru a nezmeškejte akce, slevy a novinky!
© jsemvkuchyni.cz - kvalitní kuchyňské nádobí - 2021
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz