Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

Máte nějaký problém s jakýmkoli zbožím z našeho eshopu? Pojďme se společně podívat jak postupovat. Celý reklamační proces jsme optimalizovali, tak aby byl pro Vás co nejrychlejší a nejpříjemnější.

  • Pokud chce zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě, všechny informace naleznete na stránce Vrácení zboží

ZODPOVĚDNÝ PŘÍSTUP K REKLAMACI

Reklamace je naším největším plusem oproti konkurenci. Díváme se na ně totiž úplně jinak a věříme, že chování během reklamace je nejlepší možnou formou reklamy. Přesně víme jak k reklamaci přistupovat a spolehněte se, že pro Vás uděláme naprosté maximum. Na zákonné 30ti denní lhůty k vyřízení u nás nehrajeme a reklamaci usilovně řešíme od prvního dne. Během reklamace budeme udržovat kontakt, tak abyste byli v aktuálním obraze, jak se celá záležitost vyřizuje.

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE

1) Stáhněte si náš reklamační formulář ve formátu Excel nebo PDF
2) Vyplňte formulář a důkladně popište závadu, můžete připojit i Váš načrt závady.
3) Vytiskněte formulář a podepišteho
4) Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část) a důkladně zásilku zabalte, aby bylo zabráněno poškození výrobku nebo obalu během přepravy.
5) Odešlete zásilku na naši adresu - samozřejmě bez dobírky na adresu: Jsemvkuchyni.cz (expediční sklad Savory Trade s.r.o.), Bohušov 50, 793 99 Bohušov, Česká republika

reklamace jsemvkuchyni.cz

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ JE DŮLEŽITÉ

V ideálním světě by žádné reklamace nebyly nebo by se daly vyřešit pouze telefonicky. To by bylo skvělé. V reálném světě je nutné splnit určité věci, a to odeslat reklamované zboží poštou do našeho skladu (pro konzultaci nás můžete kontaktovat). Ke zboží připojte reklamační formulář a další věci popsané výše.

SAMOTNÉ REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

To zda je reklamace oprávněná či nikoli hodnotí přímo výrobce zboží, dovozce zboží nebo oprávněná osoba, který k reklamaci vydá písemnou zprávu. Nemusíte se bát. Tyto věci ohlídáme za Vás a zařídíme hladký průběh.

VÍCE INFORMACÍ

Snad jsme v této sekci popsali to nejdůležitější. Ovšem pokud byste měli jakékoliv otázky či dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. K dispozici máte samozřejmě i naše kompletní obchodní podmínky, kde je vše popsáno do detailu.

Novinky z našeho blogu

Bounty a Raffaelo kuličky lepší než kupované
Bounty a Raffaelo kuličky lepší než kupované
Jestliže máte v oblibě kokos nebo máte prostě rádi kuličky Raffaelo a tyčinky Bounty, možná už víte, že si je můžete připravit i doma a už nebudete ch... číst celé
Banánovo - jablečný chlebík bez cukru
Banánovo - jablečný chlebík bez cukru
Recept na tento banánovo – jablečný chlebík mě na cestě životem doprovází už poměrně dlouho a na snídani je jako dělaný. Dnes se s Vámi o tento recept... číst celé
Jablečný koláč s tvarohem zdravě bez cukru
Jablečný koláč s tvarohem zdravě bez cukru
Máte chuť na zdravou snídani, dopolední svačinu nebo zákusek ke kávě? Pokud máte ve sklepě natrhaná jablka ze zahrádky jako já, tak tento recept na ja... číst celé
Z jakého materiálu se vyrábějí hrnce a pánve? Liší se použitím či výdrží.
03.11.2021 O nádobí
Z jakého materiálu se vyrábějí hrnce a pánve? Liší se použitím či výdrží.
Vejdete do obchodu a vidíte desítky vystavených hrnců, pánví či pekáčů. Liší se cenou, velikostí, barvami, provedením, ale především materiálem, ze kt... číst celé
Buďte v obraze. Přihlašte se k odběru a nezmeškejte akce, slevy a novinky!
© jsemvkuchyni.cz - kvalitní kuchyňské nádobí - 2021
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz