Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace zboží
Reklamace zboží

Reklamační řád

 

Při vyřizování reklamace je nutno nejprve e-mailové komunikace

Formulář pro uplatnění reklamace

vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v záruční době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu. O dalším postupu Vás budeme kontaktovat e-mailem.

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:     www.jsemvkuchyni.cz
Společnost:                  Mgr. Hana Wollerová
Se sídlem:                    Rohová 551/7, 360 05 Karlovy Vary
IČ:                              09650954
E-mail:                         info@jsemvkuchyni.cz
Telefonní číslo:            731 508 788
 
Spotřebitel:
 
Moje jméno a příjmení:        
Moje adresa:                             
Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,
dne (………………………*) jsem ve Vašem obchodě nabytekdirekt.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ..
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
  1. Datum objednání(*)/datum obdržení(*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
  1. Jméno a příjmení spotřebitele:
  2. Adresa spotřebitele:
  3. Email:
  4. Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

   V (zde vyplňte místo)Dne(zde doplňte datum)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:  Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Vzorový formulář reklamace (pdf)

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
© jsemvkuchyni.cz - kvalitní kuchyňské nádobí - 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz