Vrácení zboží

Doručené zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje a nedělá Vám radost? Ke všem objednávkám přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojení s našimi službami i produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit všechny Vaše požadavky na vrácení zboží.

  • Jestliže chcete zboží reklamovat, informace naleznete na stránce Reklamace zboží.

Zákonná lhůta k vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží. Avšak k našim zákazníkům přistupujeme přátelsky a i po překročení lhůty o několik dní žádosti o vrácení zboží vyhovíme. Zboží můžete vrátit i bez udání důvodu (z důvodu zlepšování našich služeb budeme velice rádi, pokud budete upřímní a důvod nám sdělíte).

ZA JAKÝCH PODMÍNEK LZE ZBOŽÍ VRÁTIT?

  • Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, ...)
  • Zboží nesmí být poškozeno
  • Zboží nesmí být používáno
  • Poštovné, spojené s vrácením zboží, hradí kupující. Zboží doporučujeme u dopravce pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží.

Vrácení zboží jsemvkuchyni.cz

NÁVOD PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1) Stáhněte si náš reklamační formulář ve formátu Excel nebo PDF
2) Vyplňte formulář
3) Vytiskněte formulář a podepište ho
4) Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží a důkladně zásilku zabalte, aby bylo zabráněno poškození výrobku nebo obalu během přepravy.
5) Odešlete zásilku na naši adresu - samozřejmě bez dobírky na adresu:Jsemvkuchyni.cz (expediční sklad Savory Trade s.r.o.), Bohušov 50, 793 99 Bohušov, Česká republika

JAK DLOUHO POTRVÁ VYŘÍZENÍ?

Váš požadavek vyřídíme během 10ti pracovních dní od přijetí zásilky.

VÍCE INFORMACÍ

Snad jsme v této sekci popsali to nejdůležitější. Ovšem pokud byste měli jakékoliv otázky či dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. K dispozici máte samozřejmě i naše kompletní obchodní podmínky, kde je vše popsáno do detailu.