Vrácení zboží
Doručené zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje a nedělá Vám radost? Ke všem objednávkám přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojení s našimi službami i produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit všechny Vaše požadavky na vrácení zboží.
- Jestliže chcete zboží reklamovat, informace naleznete na stránce Reklamace zboží.
Zákonná lhůta k vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží. Avšak k našim zákazníkům přistupujeme přátelsky a i po překročení lhůty o několik dní žádosti o vrácení zboží vyhovíme. Zboží můžete vrátit i bez udání důvodu (z důvodu zlepšování našich služeb budeme velice rádi, pokud budete upřímní a důvod nám sdělíte).
ZA JAKÝCH PODMÍNEK LZE ZBOŽÍ VRÁTIT?
- Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, ...)
- Zboží nesmí být poškozeno
- Zboží nesmí být používáno
- Poštovné, spojené s vrácením zboží, hradí kupující. Zboží doporučujeme u dopravce pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží.
NÁVOD PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
1) Stáhněte si náš reklamační formulář ve formátu Excel nebo PDF
2) Vyplňte formulář
3) Vytiskněte formulář a podepište ho
4) Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží a důkladně zásilku zabalte, aby bylo zabráněno poškození výrobku nebo obalu během přepravy.
5) Odešlete zásilku na naši adresu - samozřejmě bez dobírky na adresu:Jsemvkuchyni.cz (expediční sklad Savory Trade s.r.o.), Bohušov 50, 793 99 Bohušov, Česká republika
- V případě, že byste rádi využili služeb Zásilkovny, zašlete zboží na pobočku č. 10354 s adresou Na náměstí 176, 793 99 Osoblaha, Česká Republika
JAK DLOUHO POTRVÁ VYŘÍZENÍ?
Váš požadavek vyřídíme během 10ti pracovních dní od přijetí zásilky.
VÍCE INFORMACÍ
Snad jsme v této sekci popsali to nejdůležitější. Ovšem pokud byste měli jakékoliv otázky či dotazy, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. K dispozici máte samozřejmě i naše kompletní obchodní podmínky, kde je vše popsáno do detailu.